Sunday 21 February 2010

Pincushions :: Nadelkissen

Recently, I found that my scrap bag was growing faster and faster. I am a person who can't bare to throw away even the tiniest of scraps. A good way of using up some of them I think is to make patchwork pincushions. So I sewed up a few and I have already cut fabric for mor to come. I think they turned out great and I love just to look at them because of their lovely colours. But of course even I don't need six pincusions so some of them went into the shop.

Ich fand, das meine Restekiste immer größer wird. Ich bin leider jemand, der es nicht übers Herz bringt, selbst das kleinste Fetzchen Stoff wegzuwerfen. Eine gute Möglichkeit, einige dieser Fetzchen aufzubrauchen, ist Patchwork-Nadelkissen zu machen. Also habe ich ein paar davon genäht und habe soger schon Stoff für mehr zugeschnitten. Mir gefällt wirklich, wie sie geworden sind, sie nur anzuschauen macht mich fröhlich wegen ihrer bunten Farben. Aber natürlich brauche auch ich nicht sechs Nadelkissen und so wandern einige in den Shop.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...